Boy Derksen: “Support betekent voor mij altijd dat extra stapje zetten om een klant te helpen.”

Begin dit jaar is het Advitronics Support team uitgebreid met een nieuwe 1e lijns support medewerker, namelijk Boy Derksen. Boy brengt de nodige technische en ICT gerelateerde kennis met zich mee en is hij erop gericht om onze klanten te voorzien van de best mogelijke ondersteuning. Hij stelt zich hieronder aan u voor.

Introductie Boy Derksen
Ik ben heel enthousiast aan de slag gegaan in de functie van 1e lijns support medewerker bij Advitronics in januari. Het warme welkom heeft daar zeker bij geholpen! Ik ben blij dat ik mijn ervaring in ICT en support in kan zetten en naar een hoger niveau kan tillen. Ik vind het belangrijk om me te blijven ontwikkelen en te blijven leren en ik ben erg blij dat ik deze kans kan benutten binnen de support afdeling van Advitronics. Ik ben iemand die oplossingsgericht is, altijd klaar staat voor anderen en bereid is om dat extra stapje te zetten om klanten, maar ook collega’s, zo goed mogelijk te helpen.

“Advitronics is een groeiende, dynamische organisatie
waarin ik mee kan groeien en me verder kan ontwikkelen.”


Achtergrond en ervaring
Na mijn opleiding als ICT beheerder ben ik aan de slag gegaan in een support functie. In de ruim 2 jaar in deze functie heb ik een brede ervaring op kunnen doen in het support vak en nam ik daarnaast veel beheertaken voor mijn rekening. Ook de ervaring met VoIP komt goed van pas in mijn nieuwe functie.

Wat kunnen Advitronics en u als klant van mij verwachten?
Een klant- en oplossingsgerichte instelling en een hoge drive om klanten de beste ondersteuning te bieden.