Mobiele telefonie is maatwerk, iedere praktijk, organisatie of persoon heeft zijn of haar eigen voorkeuren, wensen en behoeften. Flexibiliteit, gebruiksgemak en het eenvoudig kunnen in- of uitschakelen van beschikbare opties zijn hierbij van groot belang. Zo houdt u het overzicht en neemt u alleen af wat u nodig heeft. We nemen u graag mee in de mogelijkheden van mobiele telefonie voor u en uw praktijk of organisatie.
Mobiele voorkeuren volledig op maat instelbaar
“Wat zou het handig zijn als ik het praktijknummer mee kon sturen als ik met mijn mobiele toestel uitbel.” Of, “Als ik visite aan het rijden ben wil ik graag dat mijn assistente kan zien of ik mobiel in gesprek ben of niet.” Maar ook, “In mijn tablet heb ik volgens mij een los datakaartje zodat ik ook buiten de praktijk de tablet kan gebruiken.” Dit is een greep uit de feedback die wij ontvangen vanuit de markt. Er is ontzettend veel mogelijk qua instellingen, type abonnementen, soorten simkaarten, etc. Advitronics adviseert u graag bij dit soort vragen zodat wij u kunnen voorzien van de best passende oplossing.
Flexibele, mobiele abonnementen met gedeelde data
Er zijn er steeds meer apparaten die we kunnen voorzien van een mobiel (data) abonnement. Vaak worden er abonnementen afgesloten bij meerdere providers, telkens een abonnement of provider die op dat moment het voordeligst is. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar vaak worden deze abonnementen vergeten en ze blijven maar betaald en verlengd worden zonder te kijken of ze daadwerkelijk nog nodig en/of actueel zijn. Op dit vlak denken wij graag met u mee om uw abonnement met u en uw behoeften mee te laten bewegen.
Advitronics kan u sim/data kaarten leveren, of zelfs een eSIM als uw toestel dit ondersteunt. Het voordeel hiervan is dat u alle mobiele telefonie bij één provider ondergebracht heeft en iedere maand het overzicht per mail ontvangt. Een bijkomend voordeel is dat u data binnen uw praktijk kunt delen en dat onze abonnementen maandelijks opzegbaar en aanpasbaar zijn.
Delen van data
Advitronics biedt u ook de mogelijkheid om voor een multi-SIM te kiezen. Dit houdt in dat u uw abonnement kunt delen met een device waar u alleen data nodig heeft. Dat scheelt u in de maandelijkse kosten omdat u de bundel deelt en geen los abonnement met aparte databundel nodig heeft.
Verzekerd van het beste mobiele bereik of 4G signaal
Het mobiele bereik of het 4G signaal is niet overal even sterk en dus erg afhankelijk van de locatie van uw praktijk of organisatie. Om u een zo goed mogelijk bereik te bieden heeft u bij ons de keuze uit twee verschillende netwerken. Wij kunnen vooraf bepalen of uw simkaart op het Vodafone netwerk wordt aangemeld of op het KPN netwerk. Hierdoor kunnen we een nog betere mobiele oplossing bieden zodat iedere gebruiker op het beste netwerk zit. Binnen de bedrijfsbundel kunnen de netwerken door elkaar worden gebruikt en het delen van data blijft dan ook volledig werken.
Mobiele telefonie als geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal
Tenslotte kunnen we naast een zogeheten sim only abonnement ook een abonnement leveren wat volledig geïntegreerd is in de hosted telefonie van de praktijk of organisatie, Advitronics Zorgcentraal. Deze oplossing heet hosted mobiel. Het voordeel hiervan is dat u de instellingen volledig kunt personaliseren naar uw wensen. U kunt zelf bepalen wanneer u bereikbaar bent of niet, u kunt instellen wanneer u met het praktijknummer wilt uitbellen of dat u uw eigen 06-nummer wilt tonen als u even naar huis belt. Op deze manier bieden wij u diverse mogelijkheden die het werken in de praktijk of organisatie kunnen vergemakkelijken. Tevens heeft u ook het volledige overzicht van alle abonnementen.
Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle communicatie- en telefonieoplossingen samen komen.
Heeft u nog vragen?
Indien u nog aanvullende vragen heeft over de mogelijkheden van mobiele telefonie voor uw specifieke situatie dan helpen wij u natuurlijk graag. Kom met ons in contact via 0486 47 88 88 of via het formulier hieronder.