Verhoging tarief standaard Remote Support & voordelen van Remote Support Fee

Uw bereikbaarheid is onze prioriteit. Onze afdeling Support staat te allen tijde voor u klaar om wijzigingen en mutaties door te voeren, vragen te beantwoorden of problemen of verstoringen te verhelpen.

Vormen van support
Advitronics biedt u standaard Remote Support; hulp op afstand die per incident in te zetten is en op nacalculatie wordt gefactureerd. Daarnaast bieden we Remote Support Fee; een jaarlijks abonnement voor support tegen een vast tarief waarvoor u een maandelijkse factuur ontvangt.

Remote Support
Wijzigingen, mutaties, storingen of vragen worden voor u doorgevoerd, opgelost en beantwoord met als voorwaarden dat deze binnen kantooruren (8.30 – 17.00 uur) kunnen worden opgepakt en op afstand kunnen worden uitgevoerd binnen maximaal 45 minuten.

Supportaanvragen die meer dan 45 minuten kosten, vallen buiten Remote Support en worden als aparte opdracht opgepakt.

Remote Support Fee
Advitronics biedt u tevens de mogelijkheid om een jaarlijks abonnement af te nemen tegen een vast bedrag, namelijk Remote Support Fee. Met dit abonnement heeft u geen extra kosten voor Remote Support voor supportaanvragen die op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur kunnen worden opgepakt en binnen 45 minuten op afstand kunnen worden uitgevoerd.

Hier geldt ook dat supportaanvragen die meer dan 45 minuten kosten, buiten Remote Support Fee vallen en als aparte opdracht worden opgepakt.

Hoe werkt het?
Voor uw hulpvraag kunt u terecht bij de Supportdesk. U kunt uw hulpvraag indienen via het support formulier of telefonisch via 0486-478888 optie 1.

support formulier

Wat is wel inbegrepen?
In dit abonnement zijn wijzigingen inbegrepen, ondersteunende werkzaamheden en hulp bij storing veroorzaakt door een Advitronics dienst.

Wat is niet inbegrepen?

  • Hulp bij storing veroorzaakt door derden.
  • Hulp bij storing aan randapparatuur en/of diensten van een derde partij.
  • Werkzaamheden gekoppeld aan een prijsopgave.
  • Uitbreiding van het bestaande systeem of abonnementen en werkzaamheden op locatie.

Wat zijn de kosten van Remote Support?
Voor hulp of afstand verhoogt Advitronics per 1 januari 2022 haar tarieven. Vanaf 1 januari 2022 betaalt u €22,50 excl. btw per kwartier. Het starttarief van een half uur komt hiermee op €45,- excl. btw.

Wat zijn de kosten van Remote Support Fee?
Het jaarlijks abonnement bedraagt €180,- excl. btw. Het abonnement wordt afgesloten per praktijknummer.

Remote Support Fee aanvragen
Vraag Remote Support Fee hier aan.

Remote Support Fee aanvragen

Kom met ons in contact
Heeft u nog vragen? U kunt te allen tijde bij ons terecht!

Kom met ons in contact