Uw huisartsenpraktijk zal vanwege het Coronavirus de komende tijd extra vaak gebeld worden door patiënten met vragen hierover. Een eenvoudige aanpassing in het keuzemenu van uw telefoniesysteem helpt u deze telefonische piekbelasting goed en efficiënt af te handelen. Met een ingesproken boodschap kan uw praktijk bezorgde patiënten goed instrueren zonder dat uw assistenten elke patiënt afzonderlijk te woord hoeven te staan.
De bezorgdheid rond het Coronavirus neemt toe in Nederland. De verwachting is dat patiënten met griepklachten sneller naar de huisarts gaan bellen voor advies. Dit kan voor uw praktijk een extra belasting van de praktijkassistenten meebrengen.
Om te zorgen dat uw praktijk deze toename van telefonieverkeer goed kan opvangen, kan Advitronics Telecom u met een eenvoudige aanpassing in het keuzemenu helpen deze bezorgde patiënten goed en efficiënt te informeren.
Wilt u bijvoorbeeld meteen alle informatie geven in uw welkomstboodschap? Of geeft u liever de optie “Belt u met vragen over het Coronavirus, toets dan X”, zodat u daar alle informatie aan de patiënten kunt geven? Allebei is mogelijk.
Wanneer u weet hoe u de boodschap wilt inrichten, helpt de Helpdesk van Advitronics u om dit op de juiste manier in te stellen in uw telefoniesysteem. Bel ons hiervoor op 0486-478888, keuzetoets 1 en we leggen precies uit wat u moet doen.
U kunt nu uw gewenste boodschap inspreken en aan Advitronics doorgeven wanneer u hiermee klaar bent. Advitronics zorgt vervolgens dat alles perfect wordt ingeregeld in uw welkomstboodschap en keuzemenu.
Met het doorlopen van deze stappen heeft u zeer snel uw telefoniesysteem optimaal ingericht om de verwachte telefonische piekbelasting op te vangen. Advitronics doet haar uiterste best om uw nieuwe keuzemenu vandaag nog live te zetten.
Bent u nog geen klant van Advitronics, maar heeft u hier wel hulp bij nodig? Bel ons dan op 0486-478888 voor advies
of mail naar sales@advitronics.nl.