Een telefonisch gesprek met een patiënt of cliënt kan op allerlei manieren verlopen. Er zijn veel redenen waarom het prettig kan zijn om het gesprek terug te kunnen luisteren. Dankzij de gespreksopname binnen Advitronics Zorgcentraal is dat mogelijk.
Wat is de gespreksopname functie en hoe werkt het?
Bij gespreksopname wordt het telefoongesprek opgenomen. De gespreksopnames worden opgeslagen in de cloud-omgeving van Advitronics Zorgcentraal en blijven één maand online beschikbaar. U kunt per gebruiker bepalen of de gesprekken wel of niet worden opgenomen. U heeft dus de optie om alle gebruikers van Zorgcentraal op te nemen. Wel kunt u hierin zelf aangeven of er bepaalde toestellen of gebruikers zijn die niet opgenomen mogen worden.
Voor wie is gespreksopname in te zetten?
Als u gebruik maakt van Advitronics Zorgcentraal dan kunt u gespreksopname inzetten. De volledige dienstverlening binnen dit communicatie- en telefonieplatform werkt vanuit een cloud-omgeving. In deze online omgeving kunnen dan ook de gespreksopnames worden opgeslagen.
Waarom is gespreksopname aan te raden?
Gespreksopname kan uw praktijk aanzienlijk helpen in verbeterslagen op diverse gebieden.
Melding maken van gespreksopname
Als u gespreksopname wilt inzetten is het belangrijk om te weten dat u verplicht bent om dit te melden aan uw patiënten of cliënten. U kunt dit doen via de welkomstboodschap van uw praktijk. Mocht u ondersteuning nodig hebben bij het aanpassen van uw welkomstboodschap dan helpen wij u graag.
Heeft u nog vragen?
Indien u vragen heeft over gespreksopname of andere functionaliteiten van Advitronics Zorgcentraal dan kunt u bij ons terecht.