Doe uw voordeel met nieuwe features van de Conversation Manager binnen Advitronics Zorgcentraal. Wij informeren u hieronder over de belangrijkste noviteiten.
Nummerplan zichtbaar
Vanaf software versie 1.24.7 is het mogelijk om in de Conversation Manager te zien in welke stand de bereikbaarheid staat. In het instellingen menu is een extra keuze opgenomen genaamd; Nummerplannen. Als u deze optie selecteert ziet u direct welke bereikbaarheidsstand er actief is. Binnen een grotere regio kan zijn dat u een extra stap moet nemen door op de naam van de praktijk te klikken voordat u de stand kunt inzien.
Nummerplannen selecteren in menu
Verschillende praktijken of disciplines in de regio
De Middag-stand is momenteel actief
Let op! Om de standen in te kunnen zien dient u als gebruiker de juiste rechten te hebben. Mocht u hulp nodig hebben bij het verkrijgen van de juiste rechten dan kunt u contact opnemen met onze Support afdeling.
Indien u onderdeel uitmaakt van een Zorggroep of regioconfiguratie waarin u met meerdere disciplines samenwerkt dan dient de programmering uitgebreid te worden. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Projectbureau.
Naast het zien in welke stand de bereikbaarheid staat, is het ook mogelijk om deze handmatig via de Conversation Manager te wijzigen. Wilt u na een aangepast stand weer terugkeren naar het normale weekpatroon, dan kunt u via de Conversation Manager het juiste tijdsschema weer activeren. Er zijn drie scenario’s mogelijk:
In de Advitronics portal kunt u de aangepaste programmering voor alle feestdagen van tevoren instellen. Aanvullend hierop stelt deze nieuwe feature u in staat om gemakkelijk en snel handmatig te switchen tussen de verschillende nummerplannen.
Heeft u nog vragen?
Indien u vragen heeft over de Conversation Manager of de nieuwe features dan kunt u bij ons terecht.