Succesvolle integratie met AIS Sanday Apotheek voor Service Apotheek Malden

Onze eerste integratie met AIS Sanday Apotheek in Nederland is live! Vorige maand hebben we voor Service Apotheek Malden een integratie met Sanday Apotheek gerealiseerd.

Over de koppeling

Met behulp van de, op API gebaseerde integratiesoftware van RedCactus, is onze Zorgcentraal telefonie oplossing gekoppeld met het apothekersinformatiesysteem (AIS) van Service Apotheek Malden. Dankzij deze koppeling krijgen de medewerkers nu direct te zien wie er belt. Het systeem herkent het telefoonnummer en toont direct de bijbehorende patiëntgegevens. Zo hebben de medewerkers alle relevante informatie uit het AIS direct beschikbaar.

Direct zichtbaar succes

De pilot bleek na een uur al succesvol voor de apotheek. Dit bleek na korte evaluatie met de apotheker. Waar de medewerkers voorheen eerst naar de geboortedatum moesten vragen om de patiëntgegevens te vinden, is nu alle informatie al direct voorhanden. Patiënten reageren hierop positief verrast. De medewerkers kunnen sneller schakelen en er is meer ruimte voor een persoonlijker gesprek. De apotheek ziet dit als mooie vooruitgang.

Doorontwikkelingen

Met de apotheek zijn al wat doorontwikkelingen besproken. Zo proberen we samen met onze klanten en samenwerkingspartners continu te blijven groeien op het gebied van telefonie en ICT.

Meer weten over HIS-integraties?

Lees meer over HIS-integraties of neem contact op voor meer informatie. Dit kan via 0486 478 888.