Advitronics in een fris nieuw jasje

De zorg verandert en wij veranderen mee. Daarom lanceren wij vandaag vol trots onze nieuwe huisstijl. De herkenbare rode kleur van Advitronics heeft lang gediend als rots in de branding, maar onze nieuwe huisstijl sluit beter aan op wie we zijn, namelijk de partner van praktijken en samenwerkingsverbanden voor hun communicatie uitdagingen.

U heeft ‘m vast al gezien, bovenaan deze pagina. Ons nieuwe logo. We gaan voor een nieuwe huisstijl. De herkenbare rode kleur van Advitronics heeft lang gediend als rots in de branding, maar onze nieuwe huisstijl sluit beter aan op onze nieuwe diensten en op wie we zijn, namelijk uw partner voor al uw communicatie uitdagingen.
Door te werken met transparante kleurvlakken die elkaar overlappen, symboliseren we transparantie, samenwerking, openheid en innovatie. Want die zijn nodig om de ongekend grote opgaves waar de zorg en u voor staat, het hoofd te bieden. De vergrijzing, een tekort aan zorgpersoneel, de verschuiving van zorgtaken van de tweede naar de eerste lijn en een veranderend gedrag van uw patiënten dwingt ons om samen efficiënter en vernieuwender te werken.

Wij geloven dat we al die veranderingen samen met u kunnen omzetten in vooruitgang. Door niet voor u, maar samen met u te werken aan oplossingen die uw leven en dat van uw patiënt makkelijker maken.

Doet u mee?

Kijk gerust verder op onze vernieuwde website.

Heeft u vragen over onze nieuwe huisstijl of over onze producten en diensten. Neem dan contact op met onze sales afdeling.