Staat bij uw praktijk de telefoon ook roodgloeiend op maandagmorgen? Ervaart u hoge piekbelastingen op andere momenten gedurende de dag? Vinden uw assistenten het een uitdaging om een goede balans te houden tussen het beantwoorden van het inkomend telefoonverkeer en de overige werkzaamheden in de praktijk? Kunt u op bepaalde momenten ondersteuning gebruiken om de telefonische belasting op te vangen? Onze Digitale Assistente is er om u te ondersteunen, druk weg te nemen en uw piekbelasting te spreiden.
De Digitale Assistente is een computerapplicatie (bot) die geïntegreerd kan worden in uw telefonie-omgeving. Deze applicatie neemt inkomend telefoonverkeer aan van patiënten en cliënten en maakt terugbelverzoeken aan. U kunt de Digitale Assistente activeren wanneer uw assistenten niet bereikbaar zijn, bijvoorbeeld tijdens de lunchpauze of overleg, maar u kunt de Digitale Assistente ook zo instellen dat deze automatisch geactiveerd wordt als de wachtrij volloopt. Zo heeft u dus altijd extra (digitale) capaciteit beschikbaar om uw praktijk te ontlasten.
Instelbare tijdvakken geven u regie over uw planning
Uw assistenten ontvangen de terugbelverzoeken in Mijn Zorgcentraal en zien direct in welk tijdvak de patiënt of cliënt teruggebeld moet worden. De beschikbare tijdvakken in de Digitale Assistente worden door u en uw assistenten bepaald. Zit een tijdvak vol dan biedt de Digitale Assistente het volgende beschikbare tijdvak aan. Op deze manier kunt u de telefonische belasting spreiden en heeft u meer regie over de planning van uw werkzaamheden.
Eén handig overzicht van al uw terugbelverzoeken in Mijn Zorgcentraal
In Mijn Zorgcentraal krijgt u direct al uw terugbelverzoeken te zien in één handig overzicht. Uw terugbelverzoeken worden ook automatisch voor u in de juiste volgorde van terugbellen gezet. Daarnaast ziet u in dit overzicht de reden waarom de patiënt/cliënt heeft gebeld, zoals het maken van een afspraak of het opvragen van een lab uitslag. Als u het terugbelverzoek opent krijgt u aanvullende gegevens zoals telefoonnummer en geboortedatum. Kunt u de patiënt of cliënt niet bereiken of is de lab uitslag nog niet beschikbaar, dan kunt u deze informatie kwijt in het opmerkingenveld. Zo zijn alle assistenten op de hoogte van de status van het terugbelverzoek.
Klik op onderstaande knop om de Digitale Assistente aan te vragen of om een vrijblijvende demo te ontvangen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een moment hiervoor in te plannen.
De Digitale Assistente is onderdeel van Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle communicatie- en telefonieoplossingen samen komen.
Wilt u weten welke kosten de Digitale Assistente met zich meebrengt of bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Plan een vrijblijvende demo in of download de gratis brochure over de Digitale Assistente.