Heeft uw praktijk veel patiënten die Nederlands niet als moedertaal hebben? De Digitale Assistente kan hen nu ook in het Engels te woord staan en terugbelverzoeken aannemen!

Wist u dat de Digitale Assistente nu ook in een Engelstalige variant beschikbaar is? Ideaal als uw praktijk veel patiënten heeft die Nederlands niet als moedertaal hebben. Dan heeft u niet alleen de mogelijkheid om uw keuzemenu tweetalig aan te bieden, maar kunnen ook terugbelverzoeken in het Engels worden aangenomen.

Hoe werkt de Engelstalige Digitale Assistente?
Uw praktijk kan ervoor kiezen een Nederlandstalige Digitale Assistente in te zetten en deze uit te breiden met een Engelstalige variant. Uw patiënt kan direct voor het Engelstalige keuzemenu kiezen en vanuit daar een terugbelverzoek achterlaten bij de Engelstalige Digitale Assistente.

Het is handig voor de assistentes dat zij eenvoudig kunnen zien dat het een terugbelverzoek betreft vanuit de Engelstalige Digitale Assistente. Zo wordt een assistente niet verrast dat ze Engels moet spreken maar kunnen deze verzoeken gericht teruggebeld worden door een assistente die goed Engels spreekt.

Houd u er wel rekening mee dat de Engelstalige variant een aanvullende functionaliteit is binnen de Digitale Assistente en hier extra kosten aan zijn verbonden. Wilt u weten wat de kosten zijn voor uw praktijk? Wij voorzien u graag van aanvullende informatie.

kom met ons in contact

U kunt natuurlijk ook gebruik van alleen een Nederlandstalige of Engelstalige Digitale Assistente.

Voordelen van de Digitale Assistente

  • Meer rust in de praktijk door spreiding van de piekbelasting
    Door gebruik te maken van de Digitale Assistente bent u in staat om de piekbelasting van uw praktijk steeds meer te spreiden en te verminderen. Doordat de piekbelasting vermindert, de wachtrijen korter zijn en uw assistenten hun werkzaamheden beter kunnen plannen, zal dit leiden tot meer rust in de praktijk.

  • Extra digitale capaciteit beschikbaar, op elk gewenst moment te activeren
    U kunt de Digitale Assistente op vaste momenten activeren, bijvoorbeeld tijdens vaste overleggen of gedurende de lunchpauze. Maar ook als de wachtrij volloopt, zal de Digitale Assistente automatisch ingeschakeld worden om bij te springen en de wachttijden te beperken. Patiënten en cliënten houden zelf de keuze om te blijven wachten of een terugbelverzoek achter te laten.

  • Altijd bereikbaar, ook ‘s avonds en in het weekend
    Wanneer uw praktijk gebruik maakt van de Digitale Assistente kunt u deze natuurlijk ook ’s avonds en in het weekend activeren. Zo hoeven uw patiënten en cliënten niet te wachten tot de volgende ochtend of werkdag, maar kunnen ze direct een terugbelverzoek indienen bij de Digitale Assistente voor de eerstvolgende contactmogelijkheid met uw praktijk.
  • Inzicht en structuur om nog efficiënter te werken
    Via de Digitale Assistente kunnen patiënten en cliënten de reden aangeven waarom ze bellen. Uw assistenten kunnen in de terugbelverzoeken zien wie er met welke reden moet worden teruggebeld. Dit inzicht stelt hen in staat om vaste momenten op de dag te plannen waarop bijvoorbeeld lab uitslagen worden doorgebeld of afspraken worden ingepland. Uw praktijk kan zo een optimale planning en structuur inrichten om zo efficiënt mogelijk te werken.

  • Patiënttevredenheid verhogen
    Door inzet van de Digitale Assistente hoeven patiënten en cliënten maar één keer naar de praktijk te bellen. De mogelijkheid om een terugbelverzoek achter te laten zorgt ervoor dat alle gesprekken kunnen worden aangenomen en de wachttijd wordt beperkt. Deze service draagt aanzienlijk bij aan de patiënttevredenheid.

Wilt u meer weten of de Digitale Assistente aanvragen?
Bekijk de landingspagina voor aanvullende informatie over de Digitale Assistente.
Wilt u de Digitale Assistente aanvragen, vul dan het onderstaande formulier in. Na ontvangst van het formulier zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

meer over de Digitale Assistente   de Digitale Assistente aanvragen

De Digitale Assistente als geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal
De Digitale Assistente is onderdeel van Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle communicatie- en telefonieoplossingen samen komen.

meer over Zorgcentraal

Advitronics_webmockup_Compleet pakket

Heeft u nog vragen?
Indien u nog aanvullende vragen heeft over de Digitale Assistente dan helpen wij u natuurlijk graag. Kom met ons in contact via 0486 47 88 88 of via het formulier hieronder.

kom met ons in contact