De Digitale Assistente kan uw patiënten in meerdere talen te woord staan en terugbelverzoeken aannemen
Wist u dat de Digitale Assistente nu ook in een Engelstalige en Duitstalige variant beschikbaar is? Ideaal als uw praktijk veel patiënten heeft die Nederlands niet als moedertaal hebben. Dan heeft u niet alleen de mogelijkheid om uw keuzemenu tweetalig aan te bieden, maar kunnen ook terugbelverzoeken in het Engels of Duits worden aangenomen.
Hoe werkt de meertalige Digitale Assistente?
Uw praktijk kan ervoor kiezen een Nederlandstalige Digitale Assistente in te zetten en deze uit te breiden met een Engelstalige variant. Uw patiënt kan direct voor het Engelstalige keuzemenu kiezen en vanuit daar een terugbelverzoek achterlaten bij de Engelstalige Digitale Assistente.
Het is handig voor de assistentes dat zij eenvoudig kunnen zien dat het een terugbelverzoek betreft vanuit de Engelstalige Digitale Assistente. Zo wordt een assistente niet verrast dat ze Engels moet spreken maar kunnen deze verzoeken gericht teruggebeld worden door een assistente die goed Engels spreekt.
Houd u er wel rekening mee dat de Engelstalige variant een aanvullende functionaliteit is binnen de Digitale Assistente en hier extra kosten aan zijn verbonden. Wilt u weten wat de kosten zijn voor uw praktijk? Plan een gratis demo in of download de brochure voor meer informatie.
U kunt natuurlijk ook gebruik van alleen een Nederlandstalige of Engelstalige Digitale Assistente.
Voordelen van de Digitale Assistente
Klanten die de Digitale Assistente in hun telefonie-omgeving hebben geïmplementeerd ervaren vele voordelen zoals:
- Extra digitale capaciteit beschikbaar, op elk gewenst moment te activeren
- Betere bereikbaarheid, ook ‘s avonds en in het weekend
- Meer inzicht en structuur om nog efficiënter te werken
Naast deze praktische voordelen ervaren praktijken meer rust in de praktijk en een verhoogde patiënttevredenheid. Lees op welke vijf manieren de Digitale Assistente hierin bijdraagt.
Wilt u meer weten?
Lees aanvullende informatie over de Digitale Assistente of vraag vul onderstaand formulier in om de Digitale Assistente aan te vragen. Na ontvangst van het formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal
De Digitale Assistente is onderdeel van Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle communicatie- en telefonieoplossingen samen komen.
Heeft u nog vragen?
Indien u nog aanvullende vragen heeft over de Digitale Assistente dan helpen wij u natuurlijk graag. Kom met ons in contact via 0486 47 88 88 of plan een demo in via onderstaand formulier.