Meer grip op de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk met AdviCalls Reports

De werkdruk binnen uw praktijk is hoog en u beschikt niet altijd over genoeg personeel om die druk en de diversiteit aan taken op te vangen. Als u de efficiëntie van de dagelijkse werkzaamheden binnen uw praktijk wil verhogen om meer tijd over te houden voor het verlenen van zorg aan uw patiënten of cliënten dan is het van belang om antwoord te krijgen op vragen zoals:

Wat is de beschikbare capaciteit en hoe wordt deze ingezet?
Wat zijn de piekmomenten binnen de praktijk en heb ik het juiste aantal mensen beschikbaar op de juiste tijdstippen?

Maar ook vragen met betrekking tot uw bereikbaarheid zijn van belang:

Hoe lang staan patiënten in de wacht?
Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord?

Als u hier inzicht in heeft stelt u dat in staat om actief bij te sturen, werkprocessen te optimaliseren en uw beschikbare capaciteit maximaal te benutten. De slimme rapportages van AdviCalls Reports bieden u dit inzicht.

Hoe werkt AdviCalls Reports?
AdviCalls Reports is een handige rapportagetool die gekoppeld kan worden aan uw telefonie-omgeving. Na de activatie van de tool kunt u eenvoudig via het internet inloggen op AdviCalls Reports en heeft u toegang tot de rapportages van uw praktijk.

Het basis account geeft u een overzicht van uw inkomende telefoonverkeer: hoeveel inkomende en uitgaande oproepen heeft u, hoeveel daarvan zijn beantwoord/onbeantwoord.

Het premium account biedt u inzicht in de details van het telefoonverkeer. U kunt een overzicht zien per uur van uw beantwoorde en onbeantwoorde oproepen met daarbij ook de reden waarom oproepen onbeantwoord zijn. Daarnaast kunt u zien op welke uren het druk is, wanneer spoedoproepen zijn binnengekomen en of de oproepen op tijd worden aangenomen.

Welke voordelen biedt AdviCalls Reports?

  • De meest relevante informatie direct in een dashboard
  • Gedetailleerde rapportage voor inzicht in bereikbaarheid per uur dag of week
  • Bepaal de norm voor uw praktijk of groep
  • Benchmarken met andere praktijken

Advitronics_webmockup_AdvicallReports nieuwe schermen-1

flyer AdviCalls Reports     Demo aanvragen


AdviCalls Reports als geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal
AdviCalls Reports is een geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle middelen voor communicatie en samenwerking samen komen.

Naast AdviCalls biedt Advitronics Zorgcentraal u andere tools die u helpen bij de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk, zoals onder andere:

Advitronics_webmockup_Compleet pakket

meer over Zorgcentraal

Wilt u gebruik maken van AdviCalls Reports?
Vul het onderstaande formulier in om AdviCalls Reports aan te vragen. Na ontvangst van het formulier zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

AdviCalls Reports aanvragen

Heeft u nog vragen?
Indien u nog aanvullende vragen heeft over AdviCalls Reports dan helpen wij u natuurlijk graag. Kom met ons in contact via 0486 47 88 88 of via het formulier hieronder.

Kom met ons in contact