Herhaalrecepten verwerken was nog nooit zo snel en eenvoudig: uw ingesproken berichten direct omgezet naar tekst
Het verwerken van ingesproken herhaalrecepten is een tijdrovende klus. Assistentes worden tussentijds gebeld of er staat een patiënt aan de balie. Ook kunnen ingesproken berichten incompleet, enorm langdradig zijn of de volgorde van inspreken is niet correct waardoor u bij sommige HIS-pakketten de medicatie opnieuw dient in te voeren.
De nieuwe dienst Herhaalrecepten van Advitronics stelt gerichte vragen aan uw bellende patiënt en presenteert alle
antwoorden als uitgeschreven tekst aan de assistente. U hoeft dus geen ingesproken berichten meer af te luisteren
maar kunt alle uitgeschreven herhaalrecepten inzien in de Mijn Zorgcentraal werkomgeving.
Mocht u alsnog de patiënt willen bellen of het ingesproken bericht beluisteren dan is dat met één druk op de knop gedaan.
Overzichtelijk
In de werkomgeving Mijn Zorgcentraal ziet u direct hoeveel ingesproken herhaalrecepten er zijn en wanneer deze zijn ingesproken. Hierdoor kunt u precies de tijd plannen die nodig is voor het verwerken van de ingesproken medicatie. U begint daarnaast eenvoudig aan het bericht dat als eerste is ingesproken.
Samenwerking
In de applicatie zit een handige tool die ervoor zorgt dat u direct ziet of een collega al bezig is met het verwerken van een herhaalrecept. Als een collega-assistente begint aan het verwerken van een herhaalrecept dan zet hij/zij eenvoudig de status op “in behandeling”. Hierdoor houd u het overzicht en voorkomt u dubbel werk.
Daarnaast stelt de werkomgeving Mijn Zorgcentraal assistentes in staat om voor meerdere praktijken herhaalrecepten te verwerken. Zo kunt u assistentekracht delen waardoor er uiteindelijk meer ruimte komt voor overige werkzaamheden.
Veilig
Wanneer u gebruik maakt van deze nieuwe dienst dient u in te loggen met een persoonlijk mailadres en 2FA.
Heeft u geen mailadres? Dan kan Advitronics u daarin voorzien.
Alle data wordt tijdelijk binnen de Nederlandse grenzen opgeslagen. Omdat u persoonlijk inlogt werkt de logging ook
optimaal zodat u kunt zien wie audio heeft afgespeeld of herhaalrecepten heeft verwerkt.
De voordelen van Herhaalrecepten
- Tijdwinst
- Overzichtelijk
- Veilig
- Logging
- Geïntegreerd in Mijn Zorgcentraal
- Geschikt voor iedere telefonie omgeving
- Beschikbaar in meerdere talen (Engels en Duits)
- Geheel op afstand te implementeren
- Voor meerdere praktijken te verwerken
Kosten Herhaalrecepten
Wilt u weten welke kosten er verbonden zijn aan het gebruik van de dienst Herhaalrecepten? Wij informeren u graag over de kosten en mogelijkheden. Neem contact met ons op via het onderstaande formulier voor aanvullende informatie.
Wilt u de dienst Herhaalrecepten aanvragen?
Vul het onderstaande formulier in om de Herhaalrecepten aan te vragen. Na ontvangst van het formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Herhaalrecepten als geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal
Herhaalrecepten is onderdeel van Advitronics Zorgcentraal: één veilige, online omgeving waar alle communicatie- en telefonieoplossingen samen komen.
Heeft u nog vragen?
Indien u nog aanvullende vragen heeft over de dienst Herhaalrecepten dan helpen wij u natuurlijk graag. Kom met ons in contact via 0486 47 88 88 of via het formulier hieronder.